Carl-Christian Dyrssen

Sverigechef Be On/AOL
Calle Dyrssen

Carl-Christian Dyrssen

Sverigechef Be On/AOL

Biografi

Carl-Christian (Calle) Dyrssen har jobbat med online video och branded content sedan 2008 och är nu sverigechef för videodistributören Be On/AOL, tidigare känt som goviral. Under sin resa har Calle jobbat på flertalet globala uppdrag, där Be On/AOL varit initiativtagare och exklusiv distributör/mediepartner för kunder som H&M, Ikea och Volvo Trucks. Be On Sverige har prisats med flertalet Lejon i Cannes, varav 2 guld och 1 Grand Prix i Creative Effectiveness

I sin presentation kommer Calle att ge inspiration och konkreta råd kring effektiv storytelling som skapar engagemang i sociala och traditionella medier. Han kommer även prata om den moderna lägereldseffekten och berätta varför publikfrieri och content kommer att ersätta konsumentreklamen mer och mer och hamna helt centralt i planerna för alla seriösa varumärken som tävlar om vår uppmärksamhet. Med detta kommer stora investeringar för allt det som TV inte längre kan uppfylla, till en värld där ni har makten.

Sessioner med Carl-Christian Dyrssen